(+371) 29404286
Valoda: LAT
(+371) 29404286

Vieturs Deksnis: Krīzes mobilizē/"Dienas Bizness"; 27.02.2017.

Autors: Viesturs Deksnis 
Datums: 11.07.2017 12:00
2 skatījumi
Politikā mēdz teikt, ka ārpolitika ir iekšpolitikas turpinājums. Komunikācijā ir līdzīgi - bez sakārtotas un mērķtiecīgas iekšējās komunikācijas ir grūti izveidot efektīvu ārējo komunikāciju, atzīst SIA "Communications & Strategies" stratēģiskais konsultants Viesturs Deksnis. "Ja organizācijā iekšēji nepastāv nekādi komunikācijas veidošanas un informācijas aprites standarti, proti, katrs var ar uzņēmumam saistošu informāciju dalīties, pozicionēt un interpretēt pēs saviem subjektīviem ieskatiem, tad maz ticams, ka publiskajā telpā organizācija tiks uztverta kā vienots veselums, kam ir skaidra attīstības vīzija un stratēģija," norāda komunikāciajs eksperts.  Nereti to var novērot krīzes situācijās, kad standartu neesamības dēļ organizāciju darbinieki sāk pašrocīgi komentēt radušos situāciju sociālajos tīklos un/vai medijos, lai gan to vajadzētu darīt tikai īpaši deleģētām personām pēc konkrētām komunikācija vadlīnijām atbilstoši preventīvam krīzes komunikācijas plānam. V. Deksnis norāda, ka krīzes situācijas savā ziņā piespiež organizācijas ne tikai mobilizēties, bet arī izvērtēt esošos komunikācijas (iekšējās un ārējās) standartus. Turklāt pēdējo gadu tendences rāda, ka par komunikācijas stratēģiju, vadlīnijām un konkrētiem taktiskiem soļiem dažādās situācijās vairs domā ne tikai lielās organizācijas, bet arī mazie un vidējie uzņēmumi. Tas liecina, ka uzņēmumi komunikācijas vadībai atvēl aizvien būtiskāku lomu biznesa kopējās attīstības kontekstā.