(+371) 29404286
Valoda: LAT
(+371) 29404286

Viesturs Deksnis :"Sabiedrisko attiecību nozares attīstību nosaka publiskās vides dinamika un informācijas pārsātinātība"

Datums: 30.11.2017 15:38
6 skatījumi

Šodien laikraksts "Dienas Bizness" piemēros un skaitļos raksta par sabiedrisko attiecību nozares attīstību Baltijas valstīs. Savu komentāru sniedzis arī Communications & Strategies stratēģiskais konsultants Viesturs Deksnis (apakšviraksts "Jāveicina izpratne").

Viesturs Deksnis norāda, ka sabiedrisko attiecību nozares attīstību nosaka publiskās vides dinamika un informācijas pārsātinātība. "Līdz ar to nākotnē vēl noteicošāks būs ātrums, nestandarta risinājumi un radošums, kamvispateicīgākais resurss ir sociālie tīkli. Tāpēc organizācijās arvien pieprasītāka būs sociālo mediju komunikācija, digitālais mārketings un dažādi integrētie risinājumi."

"No vienas puses, sabiedrisko attiecību nozares izaugsmi veicina pieaugošā valsts ekonomika, bet, no otras puses, to nosaka arī organizāciju vadītāju un atbildīgo departamentu speciālistu izpratnes veidošanās par komunikāciju kā stratēģiski svarīgu instrumentu organizācijas darbības īstenošanā. Tieši šīs izpratnes nostiprināšanā nozarei šajos ekonomiski pateicīgajos apstākļos būtu jāiegulda vislielākais darbs, jo pēc kāpumiem nāk kritumi, un, kā mēs zinām, mārketings ir viens no pirmajiem izdevumu posteņiem, kas ekonomiskās lejupslīdes laikā tiek samazināts. Taču, ja izaugmes laikā klientam būs nostiprinājusies pārliecība, ka komunikācija ir neatņemama viņa pārstāvētās organizācijas stratēģiskās darbības sastāvdaļa, tad risks, ka mārketings recesijas laikā būs budžeta apcirpšanas augšgalā, ir krietni vien mazāks."