"Influenceru darbība Latvijā nav noregulēta un līdz ar to – nepastāv arī darbības ierobežojumi. Šī iemesla dēļ aktuāls, protams, ir arī ētikas jautājums - patērētājs sociālajos tīklos ne vienmēr tiek informēts, ka sastopas ar apmaksātu reklāmu. Ārvalstīs, kur šis produkta popularizēšanas veids ir daudz plašāk attīstījies, tas jau ir noregulēts normatīvo aktu līmenī. Domāju, ka tas ir tikai laika jautājums, kad sociālo tīklu platformu pārvaldītāji būs spiesti globālā līmenī noteikt influenceru mārketinga vadlīnijas – tā, lai patērētājs netiek maldināts. Jautājums par patērētāju maldināšanu, manuprāt, ir šī paņēmiena lielākā ēnas puse," norāda A. Kozlovska.
Raksts laikrakstā "Diena" publicēts 2018. gada 4. jūlijā